ritstasjes

Mijn schoonmoeder vroeg me vorig weekend om nog een paar dingetjes voor haar en haar vriendinnen te maken.

Dat waren onder andere kleine ritstasjes (pillenzakjes) die ze mee in de 'sjakos' konden nemen.

Van snel-klaarprojectjes gesproken... Zo mogen er nog wel volgen :)


Ook maakte ik nog een paar toiletzakjes. Buitenkant katoen (verstevigd), binnenkant tafelzeil. Mijn tafelzeil koop ik altijd bij tafelzeilonline: niet duur en super service! Vaak ook gratis verzending, dus als je wat uitkijkt, kan je er echt koopjes doen! :)



4 opmerkingen

  1. Ze zijn leuk! Vind jij tafelzeil makkelijk naaien?

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Trijntje, een beetje tussen makkelijk en moeilijk in :) Het vergt bepaalde skills, maar het is zeker niet iets dat ik mijd. Vind het altijd wel een mooi resultaat. Groetjes!

      Verwijderen
  2. Oké, nou misschien moet ik het dan toch ook maar eens proberen dan.

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen