Mabel uit Fibre Mood 13

 De nieuwe Fibre Mood ligt in de winkels! De 13e editie al! Dit blijkt toch eerder een geluksgetal te zijn, want het boekje bevat dit keer meerdere patronen die direct op mijn lijstje terechtkwamen! 

Toen de nieuwe patronen van Fibre Mood werden gedeeld in de Secret Sewciety groep, vond ik het echt moeilijk kiezen. Ik zag daar een heel mooi bloesje, maar veel naaisters voor mij hadden die #paulette al gekozen en dan vonkt er iets in mijn hoofd dat zegt: "Pakt gij maar iets anders" haha 

Ik ging dan voor de Mabel en ik moet zeggen, ik heb er totaal geen spijt van, integendeel! 

 In het begin was ik wat bang voor de 'dramatic sleeves', maar dat bleek totaal niet nodig. Voor echte powerwomen, toch? :)

 

Ik vond wel dat deze mooie sweater extra in de verf mocht gezet worden en koos daarom voor een stof van Lotte Martens, die ik cadeau kreeg voor Kerst in een sweaterbox. Dat patroon zal ik dan gebruiken voor de andere sweaterstof, zo blijft het nog steeds een win-win. 

 

Ik zorgde ervoor dat de gouden spikkels op voorpand en 1 mouw kwamen en kreeg zo de trui in maatje S uit 1m30. Ik verlengde met 3cm en vind hem zo perfect zitten. 

 

We namen de foto's gisterenavond in de Oude Landen, waar we eventjes konden profiteren van het mooie avondzonnetje.

En dan nu... kiezen wat het volgende projectje wordt! De Paulette? Of toch de Babette broek? Veelbelovend, deze editie! Welk patroon spreekt jou het meest aan? 


PS:

Patroon: Mabel uit Fibre Mood 13
Stof: Lotte Martens Cypres Karamel

stoffenstand 2021: 5 IN / 15 OUT

3 opmerkingen