Seronera bomberjasje


Onlangs lanceerde Sansahash een testoproep voor jongensmama's. She read my mind! Ik dacht al langer dat het zo jammer was dat ze enkel meisjespatronen had, en nu bracht ze daar verandering in!

Sansahash posted a tester's call for boys's mums a while ago. She read my mind! It had crossed my mind several times that it was such a pity that she only released girls' patterns. And now she released the Seronera Bomber Jacket, a pattern for girls AND boys! 



De Seronera is een patroon voor een bomber jacket in twee versies: de langere versie - voor de jongens en de sportieve, kortere versie - voor de meisjes.

You can sew the longer version for boys and the shorter, sporty version for girls. 


Ik maakte voor Noa twee jongensversies natuurlijk :)

I made Noa two boys' versions of course :) 


De tweede is de versie met alles erop en eraan. Alles, dat zijn duimgaten aan de mouwen en die paspelzakken, waar ik uuuuuren aan gespendeerd heb. Man, man, 't zijn mijn vriendjes niet. :)

Het stofje, da's wel mijn ding. En die giraf op het voorpand komt uit, woohoo! Dat plooitje aan het voorpand, dat ga ik zeker nog es herstellen, want dat stoort me nu super hard, nu ik de foto's zo zie. Daarvoor was het me niet opgevallen... :(


This is the second jacket, the one with all the options. All options, that means thumbholes and welt pockets. Oh my god I spent hours on those pockets and I'm still not 100% happy with them. 

The fabric, that is totally my thing! And the giraffe on the front panels matches, woohoo! There is a little wrinkle next to the zipper, that I only saw after taking the pictures. Now that bothers me that much that I'm sure I am going to unpick and redo it. :)



De eerste versie, die was supersnel klaar, 't is namelijk de versie zonder zakken, haha :D 

This was my first version, which I completed really fast, because it is the jacket without pockets :D 





Wat vind jij? Ik kan niet anders dan blij zijn met zo'n leuke vestjes in zijn kleerkast en kijk es naar die smile! :D

What do you think? I can only be happy with these lovely bomber jackets in Noa's wardrobe and look at that smile. He is happy too, for sure! 


PS:
Patroon: Seronera Jacket van Sansahash, nu te koop tot 24/8 voor €5 i.p.v. €8!
Je kan nu ook een patroon winnen door op alle deelnemende blogs van vandaag te reageren. Dat zijn deze:
- Sansahash
- Mamarieke 
- Annet's naaicreaties
- Marieke Falderieke

Stof: SYAS giraffen: Olive
         Mickey Mouse: miss Anais

14 opmerkingen

  1. i love it so much on him and what a cutie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf patroon!! En vooral de giraf versie vind ik erg gaaf. En duim gaten!! Mijn zoontje was boos dat die dit jaar niet in z'n winterjas zitten dus dat gaat zeker een hit zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. De stofkeuze is inderdaad ook erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi. De stofkeuze is inderdaad ook heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste versie is helemaal mijn ding! Past ook schoon bij zijn haartjes 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig manneke en inderdaad prachtige stukken. Ik ben ook niet zo'n vriendjes met paspelzakken dus je bent niet alleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met dit patroon zou ik ook graag vestje naaien voor kleindochter en kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allebei superleuk geworden! En zeker met het huidige weer zijn van die vestjes ideaal, 's morgens aantrekken als het nog wat fris is en zodra het warmer wordt kunnen ze gemakkelijk uit... Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die giraffen zijn echt perfect voor zo'n bombertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de eerste versie al op FB passeren. Geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen