Wat als je moet kiezen

Op de blog van b-naais las ik de dilemma's over kiezen.
Zij haalde de mosterd bij b-naais, die het dan weer kopieerde van Mark van hetLEVENvaneenPAPA.

Ik antwoord ook graag even, zodat jullie ook wat meer te weten komen over mij. :)

De dilemma’s
Op de fiets: wind tegen op de heenweg of terugweg?
Geen van beiden zijn leuk uiteraard... Ik zou toch opteren voor de terugweg. Dan ben ik op tijd daar (en niet zo vermoeid) en bij wind op de terugweg kan ik daarna toch even op mijn zetel ploffen.

Zomer of winter?
Zomer, zonder twijfel! Ik kan heel erg genieten van de zon, de warmte, een ijsje, buiten zijn, ... Ook mijn humeur wordt hier fel door beïnvloed. Als de zon schijnt, begint de dag sowieso goed!

Frikandel of kroket?
Kroket, want die is krokanter. Ik ben geen fan van curryworsten eigenlijk...

Fiets of auto?

Ik rij liever met de fiets dan met de auto. Allé ja, als het lekker weer is uiteraard. Fietsen doet mij denken aan vrijheid. Toch doe ik nu elke dag meer dan 100km als ik moet gaan werken. En dat zijn voorlopig 5 dagen per week. Dus dat zijn toch wel minstens 7,5 uren per week in de auto. Oh, die rekensom had ik beter niet gemaakt..

Apple of Android?
 Ik heb een Windows tablet (Surface) en een windows phone (Nokia Lumia) en daar ben ik eigenlijk wel heel tevreden mee.

Ochtend of avond?
Avond. Als de kindjes in bed liggen, een beetje me-time, genieten!

Vroeg beginnen met werken of laat thuis?
 Vroeg beginnen met werken; aan later beginnen vind ik niet veel. Ik ben toch vroeg wakker, dus dan maar ineens starten. En ik krijg meer werk verzet in de ochtend dan in de namiddag of avond.

Speelgoed met of zonder geluid?
 Antwoord niet iedere ouder hier 'zonder' op? ;)

Vlees of vis?
 Vlees. We proberen wel wat af te wisselen, maar eigenlijk zijn we echte vleeseters.

Baby of dreumes?
Alle baby's worden dreumes, gelukkig! Ik kan van allebei heel erg genieten. Nu Noa al 15 maanden is, mis is het kleine baby'tje al. Hij kan al zo veel! Maar daar genieten we natuurlijk ook van, dus elke leeftijd is leuk!

Zoon of dochter?
Dat is ook geen dilemma. Ik was erg blij dat ons eerste kindje een meisje was, en heb bij de tweede zwangerschap de teleurstelling toch even moeten verbijten toen bleek dat het een jongen was, maar daar was ik heel snel over en nu zou ik voor geen geld ter wereld meer willen ruilen. Jongens en meisjes zijn zo anders, maar zo fantastisch, elk op hun eigen manier! 

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie keuzes is bij bovenstaande dilemma’s! 

Ook op deze blogs kan je lezen over keuzes:
Roos van Mammamoiselle, Lein & Miron van Gelukkig Genieten en Yasmin van Yazylicious.

1 opmerking