een jarige man

en wat je daar nog voor moet kopen, zo elk jaar...
De mijne gaf - gelukkig - vanaf enkele weken voor datum wat hints.
"Hé, in het boekenvoordeel verkopen ze nu de Star Trek versie van Catan."
* check *

"Oh, dát is nu eens iets dat ik zou kopen van de teleshopping." (zo'n tuinslang die uitrekt als er water door komt en weer krimpt als ze leeg is...)
 * check * -- Ik vond deze toevallig op de wekelijkse markt :)

En last but not least toch maar zelf iets geflockt waar hij al een hele tijd geleden enthousiast over was, namelijk deze T-shirt:


Manneke content, vrouwke content :)

7 opmerkingen

  1. De mijne is bijna jarig en wil ook zo'n tuinslang :) nu ik het shirt laat zien wil hij de superman versie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha super dat t shirt, spijtig dat die van mij al jarig was. Maar hé, kerst is niet meer zo ver!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha super dat t shirt, spijtig dat die van mij al jarig was. Maar hé, kerst is niet meer zo ver!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke cadeautjes.. En dat shirt heel erg leuk zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die zin zou mijn broer ook nog tof vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, niet te hard moeten nadenken over cadeautjes dus...
    Die t-shirt is echt geweldig tof.

    BeantwoordenVerwijderen