wie zijn best doet zal het leren...

Ik geef het toe: ik ben een doener!
Dingen eerst met een slecht stofje uitproberen, ik doe het niet vaak. (lees: zelden)
Maar de weinige keren dat ik het dan wel doe, heb ik er zeker geen spijt van.

Zo maakte ik een tijdje geleden een probeerpoes.
Gisteren en vandaag gebruikte ik wat vrije minuutjes om de echte versie te maken, die ik iemand cadeau ga doen (op eigen verzoek, remember?)
Ik gebruikte ribvelours voor voor- en achterkant en nam stevig garen voor het gezichtje.


Op de planning stond al heel lang ook een soort van beschermingsovertrek voor de relax. De moeders onder jullie herkennen dat vast wel: ontploffing en de broek en alles vol. Ook relaxovertrek. :) Ik wou daarom iets maken voor over de hoes nog,  dat ook makkelijk op hogere temperaturen te wassen is.

Omdat ik ook de imperfecte kant wil laten zien, nam ik hier al foto's van. En ik weet perfect welke dingen ik volgende keer anders moet doen.


Mijn kleine mannetje vindt het zo echter al prima :)

2 opmerkingen

  1. Haha, de probeerpoes :)
    Wat een schattig ventje! Ik zie niks mis aan die hoes, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hoes vind ik wel super gevonden met die handdoek!! En die poes: heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen