Grote Giveaway - week 3

Deze week geef ik stof weg. En welke naaister heeft er nu ooit genoeg stof?  :)
Ik hoop zo wat plaats te kunnen maken in mijn stoffenbakken.
Per 15 unieke reacties gaat er 1 stofje (of pakketje) weg. Des te meer reacties, des te meer er weg gaat! Maak dus gerust reclame bij uw (naaiende) vriendinnen!

Vermeld in je reactie zeker je keuze en wat je ermee van plan bent. En beloof plechtig dat je de stof binnen de maand opgebruikt, haha :D

keuze A: een paneelstofje van kokka & echino (nieuwprijs meer dan €20). Ik vond 't prachtig, maar hij ligt hier al zo lang in de kast, en ik heb er nog steeds niets mee gedaan. Paneelstofjes zijn duidelijk toch niet zo mijn ding.

keuze B: katoen, stof is een beetje gekrompen (en scheef getrokken) in de wasmachine. Breedte is ongeveer nog 1m06, lengte 86cm. Prachtige kleuren en motiefje, maar blijft liggen...

keuze C: katoen, 1m op stofbreedte 1m10. (foto moet nog gedraaid worden..)

keuze D: soepblikkentricot, 50cm (of 75?) op volledige stofbreedte. Hiervoor heb ik ooit alles op alles gezet om hem te bemachtigen, maar hij blijft liggen...

keuze E: 50cm tricot van Lillestoff. Dit wou ik gebruiken voor een kruippakje, maar ik krijg het er niet meer uit. (foto moet gedraaid worden)

keuze F: verrassingspakketje rekbare stoffen
* geen foto * (ah nee, anders is de verrassing weg hè!)
allemaal kleinere stukken stof, effen en met print
!! addertje onder het gras: het zijn heel wat stofjes, dus hiervoor zou ik wel graag de verzending aanrekenen... (4 euro verzending naar een postpunt via Bpost of 4.5 via Kiala)

keuze G: verrassingspakketje niet-rekbare stoffen
* geen foto * (ah nee, anders is de verrassing weg hè!)
allemaal kleinere stukken stof, effen en met print
!! addertje onder het gras: het zijn heel wat stofjes, dus hiervoor zou ik wel graag de verzending aanrekenen... (4 euro verzending naar een postpunt via Bpost of 4.5 via Kiala)

De winnaar van vorige week hebben jullie nog tegoed!
Dat werd reactie nummer 4: Mosbee!  Zij krijgt het apenkleedje toegestuurd.
Mail je mij je adres? Dan verstuur ik het zo snel mogelijk. 

39 opmerkingen

  1. Ja ik ken dat dat je een stof moet hebben maar dan blijft het toch maar liggen. Ik ga de uitdaging aan voor die eerste stof, ik kan me voorstellen dat hij is blijven liggen maar ik zou hem zeker direct verwerken beloofd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet hebberig maar doe nog eens mee voor C of een surprise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stof B heb ik ook al heel lang liggen maar kan ik (nog?) niet weg doen. Ik waag mijn kans voor stof D. Denk dat een t-shirt of babylegging hieruit wel cool kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik wil ook al graag stofje D :) Al heel lang :)
    Voor een leuk setje voor mijn Arvidje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, keuze B
    Vond ik altijd al supermooi!
    Wat ik ermee zou maken? Misschien eindelijk een hoes voor mijn laptop! Of een tas. Of een kussenhoes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Foto c: helemaal mijn kleurtjes! Mss krijg ik er wel een rokje uit vr mezelf 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben grote fan van de soepblikken voor een tshirt voor mijn oudste zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor de soepblikken-tricot!
    Voor een rokje of een candy jurk voor dochterlief!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor het soep blikken tricot voor een shirt voor een van de jongens. Of voor allebei als dat lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh ik wil heel graag meedoen voor de soepblikkentricot of het verrassingspakket tricot ik neem met alle plezier de verzendkosten op mij :-) Hiermee zal ik mijn lieve zoon Tibbe verwennen met een theo in tricot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word heel vrolijk van stofje C voor een zomerjurkje voor mijn dochtertje. Ik doe dus graag mee!

    Groetjes,
    Liesbeth M.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stofje B graag! Altijd al fan van geweest, maar nog nooit gekocht. En wat ik zou maken? Een tas natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee voor het verrassingspakket F. Daar kan ik vast leuke babymutsjes en -broekjes van maken (en misschien een shirt uitproberen)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi ik doe mee voor stofje A. Paars en groen koop ik nooit maar staan mijn meisje wel prachtig. Vandaar.
    Kom je binnenkort ook naar mijn give away op sewingfenna.blogspot.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die eerste paneelstof is inderdaad heel mooi maar ik zou zo ook niet weten wat ervan te maken. Ik doe heel graag mee voor verrrassingspakket F. I love surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Definitely keuze D, de soepblikken, voor een T-shirtje voor de boys. Ik beloof plechtig om ze binnen de maand te verwerken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Graag E voor geboorte T-shirt of F ,altijd leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soepblikken zijn super!!! Ik moet toegeven dat ik nog niet weet wat ermee te maken... Misschien een draagtas? Of verrassingspakketje met katoentjes spreekt me ook wel aan ;) De verzendingskosten neem ik er dan uiteraard bij! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ho, Ho, blijkbaar heb ik iets gewonnen? Heb zojuist een mailtje gestuurd.
    Dank je wel, zie er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh, wat een pareltjes allemaal.
    A & D vind ik echt geweldig. Jij weet de schatten te vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vicky Bergmans30 mei 2015 om 21:24

    Idd welke naaister heeft ooit genoeg stof? Denk dat we altijd stof en tijd te weinig hebben om alle leuke ideetjes uit te voeren ;-) En bij het zien van stofje C begint het al meteen te kriebelen! Ik denk spontaan aan een Mara Bloesje voor de dochter! Wedden dat ze dat niet zou afslaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je gaat hard met je give-aways! Ik zie het paneeltje helemaal zitten, dus keuze A voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dochterlief keek mee en werd wild toen ze stofje E zag, dus deze zou ik graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaman, je blijft maar gaan met de weggevertjes! ik doe graag mee voor B C of G. Je mag zelf kiezen, beetje afhankelijk van de eerdere keuzes van de eerdere winnaars hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe heel graag mee voor keuze B, al is het heel moeilijk om iets te kiezen. Maar van B wordt ik het meest vrolijk :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga voor keuze E en ik wil er ook een kruippakje van maken voor de buikbaby! :-) Moet nog net lukken! (korte versie) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee voor keuze E :-)
    Nog 3 maanden thuis-blijf tijd om daar iets mee te maken voor zoonlief, zie ik helemaal zitten
    :-)
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee voor pakketje D of G.
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. met het paneel van Kokka denk ik wel een leuke tas te kunnen maken. Keuze A dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee voor B...een rokje vr mezelf daarin lijkt me heerlijk retro...Sarah Geerts

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben kandidaat om stofje E te scoren. Ik zie mijn klein ventje al rondhuppelen in een shirt in dit zalige stofje. Bring iT on, zou ik zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh man ik ben helemaal verkocht voor de soepblikkentricot. Ik zie hier al direct een charlie in voor mijnen Briek of een ole. Lets cross the fingers

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee voor het vrolijke stofje van keuze b :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ZOOOO herkenbaar! Maar helaas krijg ik het (nog) niet over mijn hart om er een deel van weg te doen. Dus blijven de stofjes zich hier ook opstapelen. Ach ja, het is alvast wel mooi om op te kijken ;-)
    Mijn keuze is volgens mij nogal voor de hand liggend, je kent me toch al een beetje haha, ik ga voor de vosjes! Het zal mss nipt zijn om er een shirtje voor Lucas uit te halen, maar anders is het voor Lewis hé. Ik ben nog niet zeker, maar ik vermoed dat ik wel een Charlie zou maken mocht ik het winnen :-)

    Fingers crossed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik zou nog een nieuw patroon dat ik gevonden heb willen testen met stofje c. leuke wedstrijdjes hier

    BeantwoordenVerwijderen
  36. moeilijke keuze...maar ik ga voor B...van Bosman ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe mee voor E! Goede vriendin moet bijna bevallen, kan een leuke extra opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ding graag mee voor het soepbliktricot! Daar zou ik shirtjes voor mijn zoontjes mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zonder twijfel D ! Een actieve zoeker ben ik niet, maar elke keer dat ik hem ergens zie voorbij komen hoop ik er een stukje van te bemachtigen :)

    BeantwoordenVerwijderen