brief aan La Maison Victor

Liefste La Maison Victor mensen

Willen jullie alsjeblieft even een pauze inlassen en gedurende ehm.. een half jaar ofzo... even geen nieuw magazine meer uitbrengen?

Ik ben fan hoor, van jullie patronen, maar daar schuilt net het probleem. Ik neem elk magazine grondig door en voorzie van post-its bij de patronen die ik wil maken. Dat magazine leg ik dan opzij (of in de kast met de andere boekjes). Maar voor ik het weet is daar al het volgende magazine! En dan schiet ik in de stress, want ik maakte de patronen uit de vorige nog niet. En oh, ook nog niet uit die ervoor! En... *diepe zucht*

Er is niet genoeg tijd om al die patronen die ik wil maken klaar te hebben tegen een volgende keer, écht niet! Er zijn ook nog andere zaken die mijn aandacht nodig hebben, zoals daar zijnde een stel kinderen en een man, maar ook mijn werk enzo.

Daarom dus een kleine smeekbede. Een half jaartje geen magazine, zodat ik even bij kan benen, alsjeblieft, please, pretty please?




Davina

11 opmerkingen

  1. LOL meid toch... Je kan ook, net als ik, je abonnement opzeggen om even adempauze te nemen. Ik blader het magazine wel nog door in de winkel, maar als ii niet meteen het juiste project in het vooruitzicht heb (zoals: ik heb dringend zo'n broek nodig en ook net het juiste stofje liggen), of als ii niet halsoverkop verliefd word op een patroon, laat ik het mooi liggen. Mijn to do lijstje is momenteel meer dan lang genoeg, en mijn patronenkazt zit vol!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai, aan de schrijffouten te zien, ben ik nog niet goed wakker 😃

      Verwijderen
  2. Het is inderdaad niet bij te houden hé, en het is alweer een super editie! Veel post-its bij mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar en toch.... kijk ik altijd weer halsreikend uit naar de volgende :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog post-its zitten in het allereerste nummer dat ik kocht. Ik ken je probleem. Had besloten abonnement niet meer te vernieuwen, maar ik won net een jaargang. Dat beloven nog veel meer post- its te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vertaling van mijn eigen probleem. Ik vergeet dan vaak ook al dat ik stof voor iets had gekocht en dan gebruik ik het maar voor iets anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha zeer herkenbaar. Hier net hetzelfde probleem. Met stof ook hetzelfde probleem, projecten en ideeën stapelen zich op en tijd komen we steeds tekort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loslaten heet dat 😉. Durven, echt!
    Je kunt niet alles in een keer doen. Ik vind het net leuk dat ze regelmatig een nieuwe uitbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We zitten in hetzelfde schuitje! Maar ook hier is het telkens weer uitkijken naar...

    BeantwoordenVerwijderen