voornemen 9: check!

Voornemen 9 was mijn naaikamer functioneler inrichten en het roltafeltje van Ikea gebruiken dat ik tweedehands op de kop kon tikken.

Ik reorganiseerde eerst mijn stoffenkast, nadat ik de fourniturenbakken uitmestte.

rekkende stoffen van 50cm: 10 stuks, waarvan 2 reststofjes (het bovenste en de leeuwtjes)



niet rekkende stoffen van 50cm: 11 stuks, waarvan 2 canvas en de rest katoen


rekkende stoffen van 70/80cm: 7 stuks


rekkende stoffen van 1m: 20 stuks



katoen van 1m (onderaan op deze foto): 5 stuks

 niet rekkende stoffen van 1m20: 3
rekkende stoffen van 1m20: 1
 1m teddyfleece
rekkende stoffen van 1,5m: 2
niet-rekkende stoffen van 1,5m: 2


ow oops, rekkende effen stoffen van 0,5m: 16


 reststoffen die ik nog wil bijhouden voor de één of andere mysterieuze reden :)

 links nog een bakje met restjes, rechts nog een bakje met overschot van sponsorprijzen van de vorige Sew Challenge editie
 en dan onderaan mijn fourniturenbakken links en onderaan de boordstof, in het midden een doosje met knopen en eentje met paspel en rechts onderaan garen, in het midden vlieseline en erboven kamsnaps. En daarboven wattine. (de fourniturenwinkel hier in Merksem doet uitverkoop, alles -50%, dus ik sloeg een voorraadje in...)


En dat roltafeltje? Ja, ook dat kreeg zijn nut. Bovenaan legde ik er een mousse in waar ik een stofje overtrok. Daar liggen al mijn scharen in.

In het midden liggen puinzakken, en wat doosjes en zakjes met prullaria.

Onderaan ligt mijn kaft waarin ik de patronen bewaar die ik overnam uit magazines of naaiboeken.

Ik kan dus zeggen: voornemen 9: CHECK!!!

40 dagen bloggen: 8/40
skipdagen: 0/6

Geen opmerkingen