raaaawr Domi

 Ik ben mijn blogachterstand aan het wegwerken, haha. Momenteel ben ik bezig met foto's te nemen, berichten te schrijven en ze in te plannen. Ik heb er al 8 klaar, waarvan ik deze als eerste op u loslaat. :)

Een al vaak gedragen, maar nog ongeblogde outfit is deze Domi. Die valt voor onze kleine jongen nog wel veel te lang, maar dat kan heel snel en makkelijk verholpen worden, gelukkig! Ik knipte een 5-tal cm weg aan de onderkant van de pijpen.

Ik wilde eigenlijk een raaaaawr uit flock of flex snijden en op het effen shirt strijken, maar de folie die ik ervoor kocht vond ik net niet leeuwerig genoeg, dus liet ik het maar zo.

Printjes combineren met effen, het is een werkpuntje. :D


Graag de clown uitgehangen en voor jullie geposeerd! :D
We hadden al eerder een superleuke fotoshoot gedaan van hem in deze outfit (zie eerste foto), maar ik ben die foto's kwijt! Ik moet eens een SD-kaart gedeletet hebben terwijl ik de foto's nog niet gekopieerd had ofzo, vrees ik... Jammer he! Die ik bovenaan zette, is de foto die ik in mijn overzicht van creaties van 2017 postte...
Hoe het daarmee zit?
Ehm... Stofrenke verkoopt uit, alles aan -40% en ik liet me daar een beetje gaan. En maandag sprak ik af met Delphine bij de Stoffenmadam en daar kwam ik ook met een volle zak buiten.
Het is dus nu 131 OUT, 130 IN. Ik doe mijn best om dat verschil weer wat groter te maken nu!

PS:
Patroon: domi sweatpants van Sofilantjes*
Stof: Roos en Violet

1 opmerking

  1. Een heel leuk exemplaar en goed bezig. Ik moet ook nog wat stof verwerken om terug gelijk of voor te staan

    BeantwoordenVerwijderen