hemdje voor Noa

Mijn kleine mannetje wordt op 4 februari al 1 jaar. Ook voor hem wou ik een verjaardagsoutfitje naaien. En wat is er feestelijker dan een hemdje?
Ik maakte eigenlijk nog nooit een hemdje, dat voor Jules de klaspop niet meegeteld dan :)

Het patroontje van de droomfabriek leek me wel makkelijk en dus begon ik daarmee, in een maatje 80.

Het is te zien dat 't mijn eerste keer was hoor :) zelfs de knoopsgaten staan verkeerd, haha :D
Maar als hij het aanheeft, vind ik hem nóg knapper!


Bij Hema kocht ik een broekje in een bijpassende kleur en zijn outfitje is klaar!


stof: soft cactus van bij miss madelief 
knoopjes: Topknop Merksem
patroon: de droomfabriek (hier)

9 opmerkingen

  1. Zo mooi !!! (en wat ben ik blij dat ik dit zie, want ik wou ook net één van de komende dagen eens aan de slag met dit patroontje, superleuk om dat al eens zo'n mooi resultaat te zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziedis, wat een heerlijk manneke! Niet te geloven he, ik zie 'm nog liggen in zijn maxicosi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is hij er mooi mee! Heel leuk gedaan. Hemdjes zijn toch ni simpel om te maken dus dikke pluim :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar echt zooooooo mooi. Heel leuk gedaan met die knoopjes in contrastkleur. En natuurlijk een heel mooi stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat er prachtig mee! Stoer en schattig tegelijk :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd, hij staat er super feestelijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen