cameo, bfl en een nieuwe uitdaging

 cameo
Ik sta nog wat achter met cameoprojectjes te tonen die ik instuurde voor mijn 52 weken project:
 week 12: Lucie herkent nu haar rugzakje voor het sporten

week 13: Ik werkte voor het eerst met vinyl (stickers). Ik heb de figuurtjes gekozen en gesneden en Sam heeft ze opgeplakt. Helemaal klaar voor Halloween!

week 14: Een collega werd mama van een prachtige dochter: Anna. Dat verdient o.a. een gepersonaliseerd body'tje met het geboortekaartje als inspiratie. Ik heb hier lang aan gezeten en de bolletjes waren echt niet makkelijk, maar het resultaat mag er zijn.

week 15: voor een swap een tijdje geleden (zie hier) maakte ik ook nog deze aapjes aan een liaan, om in het aapjesthema te blijven :)

Ondertussen heeft mijn oproep succes gehad en zijn er toch nog een aantal projectjes die ik maakte voor andere mensen. Van de 52 weken ga ik toch zeker halverwege geraken. Woop, woop! Momenteel is het weer geduldig wachten op foto's van de afgewerkte producten.

BFL
De start van de veiling van Bloggers for Life is vanmorgen ook gegeven. Op deze blog kan je o.a. zien welke veilingitems er deze week allemaal te winnen zijn; stuk voor stuk handgemaakt met veel liefde. Een lotje kost slechts 2 euro en kijk wat voor prachtigs je ervoor terug kan krijgen! De opbrengst gaat naar het Berrefonds en Moeders voor Moeders.
De volgende drie weken volgt er nog meer van dat en het stuk dat ik maakte kan je in week 4 zien.
Je kan ook altijd meer lezen op de facebookpagina, allen daarheen!
Kleine teaser:


nieuwe uitdaging
Vorige week kreeg Sam iets cadeau van een bevriende blogster en dat zette me ook ineens aan tot actie. Het was iets zelfgemaakts dat ik ook al lang wou proberen, maar tot nu toe kwam het er nog niet van. De hoge kosten voor het materiaal hielden me vooral tegen, maar kijk... Afgelopen woensdag werd ik toch over de streep getrokken en op dit moment is er een pakketje onderweg dat dit traject zal afleggen:





2 opmerkingen

  1. Oh een cameo... tikkeltje jaloers hoor want dit staat ook op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow!!! zoveel pareltjes in 1 post. Die kaarsjes! super leuk! En dat kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen