poppenpampertjes en natte doekjes

Zoals al eerder gezegd, Sam was blij met het jasje dat haar pop (Lex) kreeg van mij. Toen hij het kreeg, kon de poppenmoeder het echter niet nalaten mij te wijzen op iets dat ik eerder (lees: lang geleden) beloofd had te maken voor hem en dat ik ondertussen al een beetje was vergeten.
Maar driejarigen, die hebben een olifantengeheugen! (behalve als ik heb gevraagd om op te ruimen dan...)
Soit, Lex had een pampertje, dat zijn poppenmoeder al na een dikke week uit puur enthousiasme al kapot had gescheurd. 't Was dan ook maar zo'n plastieken geval... Hij had dus een nieuwe nodig, want op het potje kan hij nog niet volgens zijn mama.
Een collega wees mij op deze tutorial; ideaal!
Lex is dus nu twee pampertjes rijker (ah ja, want als er eentje vuil is, moet hij toch een andere aan kunnen hè?) en ik kon het daarna ook niet laten om de 'natte' doekjes te maken met bijhorend zakje. Super simpel projectje met die fleece!







stof: Liesellove (eendjes) & dekentjes Ikea


5 opmerkingen