mini Harlequin voor de dochter

Ik had nog wat stof over van mijn tweede Harlequinjurk en besloot ervan ook een klein jurkje voor Sam van te maken.

Ik gebruikte een patroontje voor een longsleeve van de droomfabriek, legde er een bestaand kleedje van haar op en vergeleek met het patroon van mijn Harlequinjurk voor de vorm.

Ik werkte haar jurkje op dezelfde manier af, alleen stikte ik de biais met een tweelingnaald en ik kan u vertellen, dat was niet zo'n goed plan. De boordjes komen nu echt veel te stijf te staan, zonde!

Maar de fotootjes maken veel goed, ik heb toch echt een zalige dochter :)
Kijk al uit naar het eerste feestje waarop we allebei ons kleedje aan zullen hebben!





Nu alleen nog op zoek naar kwaliteitsvolle kousen voor eronder. Ik had er van Lola en Liza, maar die scheurden na een paar uren al. De volgende dag kocht ik er een nieuw paar en ook die heb ik maar een paar uren kunnen ophouden. Ondertussen al een week geleden contact opgenomen met klantendienst, maar dat is daar blijkbaar geen prioriteit!


stof: Fino in Fondo

3 opmerkingen

  1. supermooi... ze straalt in haar nieuwe jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig is dat, een mini harlequintje! :-)
    Ik vind de kousen van Hema de beste, goeie kwaliteit en je kan ze goed hoog trekken. ;-) Maar hebben niet zooooveel kleurtjes... Die van Veritas zijn ook wel goed vind ik (wel wat minder dan Hema) en te verkrijgen in 1000000 kleurtjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch geen oranje bij Veritas... :) Daar was ik al geweest, aangezien dat bij ons naast de L&L ligt. De zoektocht gaat verder!

      Verwijderen