Ritstasjesswap

Voor de laatste keer dit jaar schreef ik me in voor een swapje: een ritstasjesswap.
Klonk goed - en vooral: niet te veel werk :)

Ik maakte een nieuw recyclagetasje: papier van AH bestreken met strijkvinyl. Aan de binnenkant zit een groen katoentje met witte stippen.

De inhoud van mijn pakketje:

- leuk, stevig (knutsel)papier
- lintjes: roze, blauw, geel, groen en een echt retrolintje met huisjes, bomen en mannetjes
- houten sterrenknoopjes
- kleine belletjes
- 4 kuikentjes - voor mij nostalgie, die stonden altijd op de paastaart bij mijn oma
- strijkapplicaties: een roos en een grote cupcake
- gekleurd borduurgaren
- verschillende kleine stofjes, sommigen ooit eens geknipt voor pennenzakjes, maar daarna geen zin meer.

Hopelijk is de ontvanger er blij mee!

ritstasje met retropapier van AH.

de inhoud van het ritstasje



3 opmerkingen