een minions pyjama voor mijn minion

Een tijdje geleden al maakte ik voor Noa een minions pyjama. Die ging net uit een metertje tricot dat ik kocht tijdens de outlet van de Stoffenstraat.

Een patroon voor een winterpyjama heb ik eigenlijk niet. Voor de zomer gebruik ik dit patroon van Peekaboo, maar voor de winter neem ik eigenlijk altijd maar een patroon voor een gemakkelijk zittend broekje en hetzelfde wat het truitje betreft.

Deze Minionpyjama bestaat uit:
- een domi sweatpants broekje
- een raglan van naptime creations

 Voila, en meer moet dat niet zijn, wel?

Mijne minion is er zotcontent van. :)



PS:
Patroon: domi sweatpants van sofilantjes en raglan van naptime creations
Stof: de Stoffenstraat, Kasterlee


4 opmerkingen

  1. Hahaha, heerlijk om zien, zo'n kleintje.
    Plezant en goed zittend gerief, ideale match toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat een schattige combinatie die pyjama met uw zoontje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat staat ie leuk op de foto's!!! Er zal weer heerlijk geslapen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen