handmade autumn swap

Dreamstuff organiseert elk jaar een Handmade Autumn Swap.

Dit jaar was het geen Secret HAS meer, dus je werd gelinkt aan een andere deelnemer en maakte voor elkaar iets.

Ik werd gelinkt aan Freija, haar blog vind je hier. Freija had ik welgeteld één keer gezien, in een naaiclubje in Stabroek waar we allebei lid van zijn. Toch moest ik nog veel gaan bijlezen om te weten te komen wat voor persoon het was. Een multitalent, zo bleek! :)

Ik maakte een tas, gebaseerd op deze tutorial. Ik maakte hem wel groter en stak er andere versteviging in. Het bosstofje kocht ik vorig jaar op het stoffenspektakel en het andere had ik thuis nog liggen. Dat lag eerlijk gezegd al heel lang in mijn stoffenbakken, maar ik vond er nooit een geschikt project mee. Tot nu!

Ook maakte ik zelf nog ovenwantjes, voor lekkere ovenschotels of andere baksels uit de oven te halen.

Verder vulde ik de tas met wat spulletjes die ik thuis nog had liggen of die ik her en der in een winkeltje tegenkwam: een stoffen uiltje, lint met paddenstoelen, een boekje om leuke dingen mee te maken uit stof of vilt, lekkere snoepjes, opstrijkletters die de naam van haar zoontje vormen en een kabouter, paddenstoel en konijn om op te strijken. Zo kan ze zelf ook nog creatief bezig zijn in de toekomst.

 

En nu reikhalzend uitkijken naar mijn pakketje! :)

4 opmerkingen

  1. Ow wat een geweldig pakketje! En die tas, wow echt super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een tof herfstpakket !!!! En wat een mooie tas van hele leuke stof, daar zal ze wel heel erg blij mee zijn.
    Bedankt voor je enthousiaste deelname aan de swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We waren zeker enorm blij! Het zakje is echt een enorm succes en super goed gekozen!
    Hopelijk ben je ook blij met mijn (véél-te-late *nogmaals sorry*) pakje!

    BeantwoordenVerwijderen