Rea dress van Bel'etoile

Onlangs stelde Isabel van Bel'etoile de vraag welke van de twee ze gratis ter beschikking zou stellen: een jurk voor dames of een jurkje voor kinderen.
De antwoorden waren overweldigend: wij dames verlangden naar dat mooie jurkje voor onszelf!

Op ons vorig naaiweekend (en ook ineens het laatste met de originele Sew Naaiz bezetting) naaide ik de Rea in elkaar. Ze was goed van pasvorm, maar ik moest er wel iets onderaan doen, want het stofje schijnt nogal door.

Ik kocht dan online een onderjurkje bij Veritas, maar dat was het ook niet. Daarvan waren de naden toch te zichtbaar, jammer!
We trokken vandaag onze plan voor de fotoshoot met een topje met spaghettibandjes en figuurcorrigerend ondergoed in huidskleur.

Het beleg van het voorpand zie je jammer genoeg nog wel steken.


Begrijp me niet verkeerd, ik ga deze jurk zeker nog dragen, maar ik ga vooral nog een tweede maken, in een ander, minder doorzichtig stofje!


Het was helaas wat druk in het park vandaag, dus ver zijn we niet geraakt. Gelukkig stonden deze bloemetjes al mooi in bloei en konden we hier wat kiekjes nemen.



1 opmerking