Riva jumpsuit + giveaway


Ik raakte meer en meer gecharmeerd door de Riva jumpsuits die hier en daar (en ook daar en daar en daar) opdoken, gemaakt uit de nieuwste Fibremood. Door de mooie creaties die ik zag, besloot ik het patroon ook uit te tekenen en op de planning te zetten voor het naaiweekend.

De zoektocht naar een stofje duurde wel eventjes. In de werkbeschrijving staat dat je nogal veel stof nodig had, dus de stof die ik eerst in gedachten had (deze viscose van €22.5/meter) moest plaatsmaken voor een goedkopere variant, namelijk deze van €7.5/meter... Het zou immers een probeerjumpsuit zijn, en ik kon de duurdere variant nog altijd kopen als het patroon me beviel...


Nu weet ik nog steeds niet goed wat ik ervan moet denken.
Ik vond het stofje makkelijk naaien, maar het stropte precies toch altijd wat. Daardoor lijken de naden niet mooi strak en dat vind ik al niet mooi.

Toen ik het jumpsuit aanhad, twijfelde ik over het nachtjapongehalte. Sommige dames op naaiweekend zeiden dat ze erin konden komen, waarom ik twijfelde. Anderen waren echt wel overtuigd dat het een leuk, zomers jumpsuit is.


Voor de fotoshoot trokken we naar het park en met dat ik het langer aanhad vond ik het meer en meer oké. Toen kwamen we thuis van het zwembad en vroeg het vriendinnetje van Noa of wij nog in onze pyjama zaten, en ze doelde op mijn jumpsuit, haha, weg zelfvertrouwen...

Wat vinden jullie ervan? (eerlijk zijn, hè!)


De foto's van de achterkant zijn echt niet oké, omdat ik mijn badpak al onderaan had en dat zie je er toch wel erg hard door :p

Je had nog niets gelezen over de giveway zeg je? Awel, hierse:

Van Fibremood mag ik 3x het patroon van het Riva jumpsuit weggeven. Wat moet je daarvoor doen?
* lid worden van hun website en/of volgen op Instagram
* een reactie achterlaten onder dit blogbericht zodat ik kan zien dat je graag meedoet.
* that's it!

PS:
Patroon: Riva jumpsuit uit Fibremood
Stof: polyester van Wild van stof





10 opmerkingen

  1. De onderkant is echt top, past mooi bij jou. De bovenkant vind ik persoonlijk wat te los waardoor het bijdraagt tot het pyjamagevoel. Ik pas dan ook voor de give away want het te wijd zijn is iets wat ik bij Fibre Mood al vaker zag en mij minder aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal fan van de pasvorm. De vorm van de jumpsuit is wat mij betreft helemaal op je lijf geschreven. Ik denk dat het pyjamagehalte vooral aan het stofje te wijten is. Kies iets met een leuke print, en je kan zonder twijfel stijlvol over straat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij lijkt het ook het stofje dat de 'dooddoener' is. Want op zich vind ik de pasvorm wel oké. Misschien met de nodige zonnestralen en een echt zomers gevoel, dat het beter uitkomt, geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Andere stof en het pyjama probleem is opgelost. Vind het wel een supermooi patroon dus kan niet wachten om eraan te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laure, jij wint 1 van de 3 patronen. Mail je mij even op woohoobydavina@gmail.com dan stuur ik je door wat de volgende stappen zijn!

      Verwijderen
  5. Ooooh dit lijkt me een zalig patroontje! Dus ik doe graag mee met de give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dorien, jij wint 1 van de 3 patronen. Mail je mij even op woohoobydavina@gmail.com dan stuur ik je door wat de volgende stappen zijn!

      Verwijderen
  6. Zou dit eindelijk een jumpsuit kunnen zijn die mij flatteert? Met het wikkeltop bovenstuk zou dit wel moeten lukken denk ik... ik duim mee dat ik er bij ben 👍🤗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jill, jij wint 1 van de 3 patronen. Mail je mij even op woohoobydavina@gmail.com dan stuur ik je door wat de volgende stappen zijn!

      Verwijderen
  7. Ik vind het wel mooi hoor! Ik denk dat een donkere kleur u nog mooier zou staan maar dit is zeker veel te mooi voor een pyjama!!!! Ik wil dit ook wel eens maken 😉

    BeantwoordenVerwijderen